Carlijntje op reis

krabi, koh lanta en railay

Reacties

Reacties

Annemiek

Top meiden, ik vind vooral de foto's met de helm erg leuk ! Wat een heerlijk hutje hebben jullie daar, ik begrijp dat er op jullie stradje geen rellen zijn. Volgens mij in bankok ook niet meer dus gaat het zondag heus wel lukken. Ik ben strondjaloers, hier is het echt nederlands soepweer. Gelukkig dat de Sint morgenavond komt!
liefs
Annemiek

Irene

Ahhh gelukkig weer een teken van leven! Wat een paradijs daar. Mooie foto's weer, ziet er allemaal gezellig uit. Gelukkig is Bankok op tijd rustig geworden, las net dat de vluchten vanaf vrijdag weer normaal gaan.
Meisjes goede reis naar Vietnam en geniet nog ff van jullie vrijheid!
xxx Irene

Ben

Ziet er heerlijk uit. Het lijkt wel of jullie echt aan het relaxen zijn en het leven rustig voortkabbelt. Zon, zee en eten & drinken.

Babette

Heey chicks!
Wat een topfoto's, heerlijk om bij weg te dromen terwijl je aan het studeren bent! ;)
Li, ik bel je morgen even, en als dat niet lukt zaterdag of zondag (ben ik weer in zeist).
Liefs voor jullie beiden!

Xxx

opa winfried

hallo die prachtmeiden,

ik voel me 60 jaar jonger als ik met jullie mee geniet. Zoveel mooie foto's van de jungle, het strand, de avondzon --ik mis de ochtendzon, hoe kan dat??--de romantische plekjes...Met spanning volg ik jullie verdere avonturen.

Veel liefs vanThérèse en Winfried
Veel liefs van Thérèse en Winfried

Eva

Lieve Floor en Lidia,
Super mooie foto's. ziet er heerlijk en jaloersmakend leuk uit! Ik ben benieuwd naar de verhalen die er bij horen.
Hier is het koud en het sneeuwt , dus ik zou zeggen geniet er nog eens extra van:)
heel veel liefs,
Eva

Jonne

Hei Meiden!
Ja leuk hoor! Heerlijk dat strandje. Onthoud precies waar het was want ik wil er ook naar toe haha. Hele mooie foto's. Het ziet er heerlijk rustig uit. Nu zitten jullie zeker al in Vietnam? Ik ben benieuwd hoe jullie het daar gaan vinden.
Jullie missen hier niks!
Liefs Jonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!