Carlijntje op reis

ziekenhuisoutfit en meer

boodschappen doen bij de Tesco lotus

Reacties

Reacties

monica

Heey Lipi, geweldig al die verhalen via je eigen reisverhalen site, ik ben zelf net terug uit Spanje,
ook niet verkeerd qua termperatuur moet ik zeggen,
niet zo stikkie als bij jou maar prima uit te houden met zo'n 25 graden. Leuk om de foto's te zien van de meiden. Heb net ff gekeken naar Toren C, helemaal in een deuk gelegen. Verder is het hier koud en nat in Nederland en zou ik ook graag emigreren naar een lekker warm land. Helaas moet ik nog even wachten voor ik deze droom ga realiseren. Volgens mij kun jij, mocht je nog niet precies weten wat je hier na gaat doen, je verhalen in een boek vorm uitgeven want ik moet zeggen dat je het gebeurde boeiend weergeeft.
Ik meld me wel weer, dikke kus van Monima (ook voor de rest van family graag)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!