Carlijntje op reis

Wijziging van de plannen

Helaas hebben wij onze lenigheid niet kunnen checken want het avondje ' even kijken wat er nog meer te doen is behalve de half moon party' is uitgelopen op een lange avond dansen. Zo werden wij de volgende ochtend met schrik wakker en kwamen tot het besef dat de yogaleraar nu al lang met zijn benen in zijn nek zou liggen en wij deze cursus helaas moesten overslaan, hoewel we dat op dat moment niet zo erg vonden. Die avond hebben we echt het ultieme gevoel van vrijheid beleefd toen we dansend op bloomingdale muziek, met een cocktail in ons handdansend op het strand uitkekenover de met duizend sterren verlichte zee die pal aan onze voeten lag. Wauww...... Helaas werd dit idylische moment abrubt onderbroken door een tropische regenbui die niet meer ophield. Het plan was eigenlijk om zondag naar koh toa te gaan maar door de aanhoudende regen hebben we besloten om meer naar het zuiden te gaan in de hoop een sprankje zon te vinden.

Zo zijn we gister met de bus, boot, taxi, bus in zeven uur naar Krabi afgereisd. sAvonds laat zijn we aangekomen in een knalroze hotel waar godzijdank een heerlijke, welverdiende, hete douche op ons zat te wachten. Vanochtend hebben we in de zon krabi ontdekt en een spannende kayak trip door de mangroven voor morgen geboekt. We zijn benieuwd.

Verder hebben we eindelijk onze opgespaarde vijf kilo was kunnen dumpen en hebben deze aan de hele familie van ons hostel toevertrouwd. We hopen alleen niet dat we zo bij terugkomst onze hemaslipjes boven de lunchtafels van onze mede-reizigers zullen zien drogen.

Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes, deze zijn erg leuk om te lezen, dus blijven doen!

Tot snel.

xx

ons

Reacties

Reacties

Irene

WOW, wat leuk jullie verhalen en foto's!
Lekker dat jullie zo flexibel zijn. Ben erg benieuwd naar de kayak trip. Geniet van de zon want het is hier koud en wit. Nog veel plezier en blijven schrijven hoor!
liefs, Irene

Maaike

Haaai lieve ladies!
Wat leuk allemaal! Vooral dat dansen op het strand. Jammer dat het alleen zo vaak stortregent. Maargoed altijd nog beter dan te vernikkelen van de kou!
Geniet er van en natuurlijk niet vergeten foto's en berichtjes te posten.
Dikke kus.

Lara

Lie, zo te horen gaat alles goed met je. Leuke foto's & verhalen! Geniet ervan, ennu Krabi, zeker langs Railey Bay gaan, echt een paradijsje;) Kus

turksma

waren er veel dansers? Hier in Bang sarey is het weer ook heel vreemd. Gisteren stikwarm en vandaag regenachtig en veel (warme)wind. In Nederland sneeuwt het en Ajax heeft van
azc verloren..Groetjes Riet.

Femke

Heee lieverds! Wow klinkt echt super jullie reis! Die avond met cocktails dansen, ahhh ik krijg er spijt van dat ik me niet stiekem in een koffer van jullie heb verstopt. ;)
Geniet ervan!!
Kus, Femke (vanuit bevroren NL :( )

Moira

Liefjes, wat een verhalen, het lijkt wel een boek wat jullie in zo'n korte tijd allemaal meemaken! Zijn jullie al lekker bruin? Ik smacht naar duizend meer verhaaltjes =)! Hele dikke kus! p.s. het is hier -2 en het sneeuwt !

Babette

He!! Owww, konden wij hier in Nederland maar even de bus, trein, boot en taxi nemen om wat zon op te zoeken! Hier is het nog steeds zo koud dat de wolkjes damp uit je mond vliegen als je op straat bent. Maar goed, de kou wordt wel getrotseerd, zondag gevoetbald in de sneeuw! S'nachts droom ik van jullie warme strand verhalen, heerlijk! Heel veel plezier nog samen! Dikke kus, liefs Be

Eveline Schievink

Hoi Lidia,

Echt prachtige reisverhalen en spectaculaire belevenissen van jou en Floor. En wat een vrijheid!
Blijf heerlijk genieten!

groetjes en 'n knuffel,
*Eef*

Jolanda

Lieve meiden,
tot mijn grote spijt en frustratie kon ik niet eerder iets van me laten horen, omdat ik na onze thuiskomst zondag 16 november, meteen moest overschakelen naar repeteren en nog eens repeteren voor de drie concerten die de Schola gaf op 21, 22 en 23 november in de Janskerk wegens het 5de lustrum. Dit is nu volbracht! Helaas zit ik nu nog krap in mijn tijd, omdat Jules over 10 dagen voor 3 maanden naar Senegal vertrekt en we nog van alles hiervoor moeten regelen.
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de fijne tijd die we samen hebben doorgebracht in het mooie Thailand. Ik vond alles even geweldig, de ontvangst en gastvrijheid van je moeder en grootouders, het gezelschap van je vader en Swaas, de omgeving, het klimaat, het eten, de zee, het zwembad, het onverwachte meezingen in het Ladies Choir Pattaya "Breeze", en als afsluiting One night in Bangkok... We logeerden vlak bij jullie backpack hostel, erg leuk dat we gezien hebben waar jullie over schreven.
Een paar dagen geleden kwam ik Ester Dijkema tegen in de Albert Heijn in Zeist (daar kom ik anders nooit...) en ik verhaalde haar geestdriftig over mijn vakantie. Ik was, in mijn enthousiasme, even vergeten dat ze jullie juf was geweest. Het was zo grappig, want echt, wat is de wereld toch klein! Ze begon meteen over de prachtige stem van Floor! Sorry Floor, dat we in de dagen dat we samen waren, het heel niet over zingen gehad hebben. Ik was zo vol van alle indrukken en jij was nog bezig je ritme na de lange vliegreis te hervinden. Maar grappig toch, dat we een gemeenschappelijke hobby hebben!
Gisteravond kregen we berichten door dat het vliegveld in Bangkok gesloten is. Mmmm, gelukkig zijn jullie net met je rondreis begonnen. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en wens jullie een ontzettend fijne tijd toe. Geniet ervan!
Hartelijke groet van Jolanda (die nooit zal wennen aan het akelige weer in Holland)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!