Carlijntje op reis

'Lean Back'

De laaste twee weken 'thuis' waren erg gezellig en druk. Ik heb een leuke rol als reisleidster gehad voor mijn vader, zijn vriendin franciose en Jolanda. Ze vonden het erg leuk om nu eens met eigen ogen te zien waar ik de afgelopen 5 jaar mijn vakantie's heb gespendeerd en alle foto's daarvan nu in het echt te beleven. Ook alle 'ohhh' en wauwww's herkende ik ergvan mijn eerste tripjenaar dit verre land en waren daarom leuk om te zien. De shock was nog het groots bij het zien van Pattaya en de daarbij horende lelijkste mannen uit alle uithoeken van de wereld met aan hun hand een Thaise schone. Floor is dinsdag angekomen en zo waren we de laaste dagen met 10 man sterk. Mijn vader + aanhang is vrijdag morgen richting bangkok vertrokken om daar midden, met twee damesn gekleed is leukrijke bloemen jurkjes, in een rouwstoet aan te komen waar iedereen geheel in het zwart was. De zus van de koning is hier namelijk een half jaar gelden overleden en ze hebben haar as, zo snel na data, nu in Bangkok begraven.

Floor en ik had zo nog even twee dagen rust om ons voor te bereiden op onze tocht, want we zouden die maandag al vertrekken. Ne twe dagen heerlijk te hebben geluierd zijn wevanochtend vol goede moed op reis gegaan. De goed moed was helaas al snel verdwenen toen we die enorme units op onze rug hadden getild en van het gewicht spontaannaar achter vielen. Mn moeder heeft de tassen toen maar gelukkig in haar auto genoemen en zo ons naar het busstation gebracht. Daar namen we bus en na een ritje met een spastische taxichauffeur met hamster zijn we bij een schattig guesthouse aangkomen. Net lekker Thais geluchend en nu zitten we op een leuke binnenplaats vol groene planten, houten zitjes en backpackers aan een uiterst trage computer die binnen 3 min dreigt op te houden.

Het plan is om vanavond uit te gaan op kao san raod en woensdad morgen met de trein naar ko panhang te gaan om daar een heuze 'half moon party' bij te wonen. Verslag volgt...!!!

Dikke zoen ons

Reacties

Reacties

aster

lipiee het echte avontuur gaat beginnen! Die half moon party wil ik zeker uitgebreid in verslag terug zien want die filmpjes die je daarover had laten zien waren zeker niet mis! liefs aan Floor en veel plezier vanavond met feesten!! xx

Mama

Lieve Lipi en Floor, blij dat jullie goed zijn aangekomen, ik mis je rotzooi nu al in mijn slaapkamer! Heb een leuke tijd in BKK, wees voorzichtig en let op elkaar. Hele dikke zoen, mama

monica

Ha Li en ook natuurlijk Floor
Geniet jullie van je avonturen, pas alsjeblieft heel goed op jezelf en ik hoop dat je een geweldige tijd hebt . Misschien zien we je nog wel in januari ,hoop het echt. Liefs van je tante Moon

Irene

Lieve Floor en Lidia
Zie het helemaal voor me, jullie met die zware rugzakken, ha,ha. Kan je moeder niet als chauffeur mee Lidia?
Meiden veel plezier, maar ook voorzichtig.
Liefs, Irene

Moira

Lie wat leuk, je bent eindelijk op weg wooow =D...! Ik ben superjaloers, want hoe leuk het hier in Groningen ook is, jij doet iets heel tofs...EN ik mis je! Vanavond begint hier het feest van de eeuw, Kermesse d'Hiver en ik heb met mn club een eigen bar, heel tof.. Aster, juul en kiki komen ook en blijven tukken in mn mooie, nieuwe kamertje.. Ik kan beter mailen want ik heb megaveel verhalen.. Mail je me dan ook een keer terug ;)? Liefs!

Omi

Hoi, ik ben erg benieuwd naar jullie foto's, en vind het leuk om de verhalen te lezen !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!