Carlijntje op reis

Gearriveerd

Lieve Allemaal..!

Gister ochtend eindelijk aangekomen in het warme, kleffe Thailand. Ik heb, los van een kreisend jongetje (ja be&pap, dat ene jongetje!) die mij urenlang uit mn ‘slaap' hield, een prima vlucht gehad. Schriwatli, een thaise taxichauffeur, stond mij na de vlucht met een kei groot LIDIA-bord op te wachten. Thuis gekomen ben ik lekker, na een heerlijke, lange douche gaan slapen. Mn zusjes zorgden rond 4 uur voor een leuk maar even verward wakker worden. ‘s Avonds mn moeder ook na 8 maanden weer gezien, maar net als dr voorgaande keren is het net alsof ik de vorige dag nog bij haar was. Bij het wederzien kwamen er dan ook geen tranen en knuffels aan te pas, maar alleen een droog ‘hoi, hoe is het?'. Ik vond het wel erg leuk om haar weer te zien hoor, we hebben ook tot laat op het terras, in gezelschap van tjiktsaks (grote groene salamanders die af en toe heel hard ‘Tjik Tjak' zeggen), gezellig bijkletst.

Vandaag is een beetje een saai dagje. Zusjes zijn naar school en mams zit op dr werk.Ik heb deze nuttige vrije tijd maar volgemaakt met mn huge backpack tas uitpakken.....Erg leuke bezigheid, vooral als het zo warm is dat bij alleen de tas oppakken je al een spontane zweet uitbarsting krijgt waarbij je hetvocht door elke porie naar buiten voelt komen....Jammie..!!!

De zon ben ik nog niet tegengekomen, dus het duo-penoti effect met mij bijna negroïde zusjes is nog steeds niet om aan te zien. Hoop dat ik dat snel kan bijbruinen, wat tot die tijd kan ik echt geen foto's sturen, het is echt te erg...Wel zal ik snel, voor de liefhebber, wat foto's van het huis hier enzo erop zetten. Dan hebben jullie een beetje een beeld van waar ik de komende 6 weken vertoef.

Nou ik ga weer stoppen, Annemarie komt ook zo thuis van school, dus dan ga ik heel ‘grote, lieve zus-achtig' haar met een groot glas limo en koekjes aan de keukentafel opwachten..!

Tot snel, veel Liefs,

Lidia

Reacties

Reacties

Moira

Lie wat leuk om van je te horen! Ik denk elke dag aan je, mooi dat je veilig bent aangekomen, minder mooi van je negroïde zusjes (yeaahhh duo penotti) :P...! Ik denk aan je en laat snel weer wat horen, liefs

Philip en Antoinette

Hai Lidia,

Leuk meteen iets te horen van je. Het ziet er naar uit dat je jezelf moet vermaken, nu je zusjes naar school gaan en Pauline hard aan het werk is.
Voorlopig dus maar gaan bruinen om te kunnen matchen met je zusjes. En je goede kookkunsten aanwenden om je moeder en je zusjes te verrassen en te verwennen.
Hier ook geen zon, maar het is tenminste niet klef.
Veel plezier en we horen graag weer van je.
Doe vooral de groeten aan je moeder!

Dikke zoen van Antoinette en Philp

aster

schatjee
Heb je mn brief al gelezen? Super leuk om je verhalen hier bij te kunnen houden!! Ik wil ook naar het warme kleffe Thailand! Ik kom zojuist uit een coma want we zijn gister naar de ancient geweest. Ik mail je onze bizarre verhalen wel even ;)
liefs

judith

Liee wat klinken jou verhalen toch weer heerlijk! misschien is t nu even wat saai af en toe maar ik zou als ik jou was lekker genieten van het niks doen en dergelijke. wel super mooi huis zeg. hier is alles zn gangetje. donderdag ansient en heb nog steeds een kater.. ;) maar aster heeft volgens mij t meeste wel gemailt. Nou ik wacht met smart op je nieuwe verhalen! kuss xxx

Sanne

Lie! Super! Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt. Kan niet wachten op je volgende bericht ;) Foto's zien er ook super uit. Lekker huisje hoor! Gelukkig heb je nog wel even de tijd om bij te bruinen! Ben benieuwd naar je volgende verhaal. Xxx

MAMSIE

lIEVE LIPIE, LEUK VERHAAL, IK HOOP DAT JE HET HIER ERG NAAR JE ZIN HEBT, SNEL WEER EVEN BIJSCHRIJVEN, JE VRIENDINNEN ZITTEN TE WACHtEN OP EEN VERVOLG, DIKKE ZOEN! MAMA

Meiers Bilthoven

Lieve Lidia,
Super om jouw te kunnen volgen in "ons"Thailand. De foto's vinden wij ook erg leuk, je zusjes (al zo groot!) te zien samen met jou en ook Pauline, huis, auto: jullie leven daar. Blijf schrijven op je weblog, wij zijn dankbare lezers. Plezier en liefs.

Antoinette en Philip

Hai Lid,

Leuk, die foto's. Krijg je echt een beeld van waar je bent.
Dat "huisje" lijkt me toch een behoorlijk HUIS. Aan het aantal ventilatoren is het klimaat goed af te lezen . Wel een zootje, zeg, in die kamer. Niets voor Pauline!
Gelukkig konden we Pauline en je zusjes op de 2e serie foto's beter zien dan op de 1e. Enig!
Pauline is weinig veranderd. En ons viel op hoezeer Carlijn op jou en op Babette lijkt.
Nog steeds geen zon gezien? Nou, wij ook niet.
Wij hebben hier momenteel een natte mousson.
Bah!
Veel plezier voorlopig en blijf je moeder en je zusjes maar verwennen. De Europese keuken biedt overigens wel meer dan frietjes alleen (alhoewel die heel lekker zijn!). Je hebt ons al een paar keer laten zien dat je goed kunt koken. Dus volgens mij heb je inspiratie genoeg.

Nog veel plezier en tot de volgende keer! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!