Carlijntje op reis

Bijna een week voorbij

Lieve Lezer,

Mijn eerste weekje hier zit er al weer bijna op..! De afgelopen dagen heb ik niet heel nutige dingen gedaan, maar toch vliegt de tijd voorbij. Vandaag is mn moeder weer aan t werk en heb ik met de kleintjes een heerlijk zwembad dagje gehouden. Helaas zat zonnen er voor mij niet in. Ik wilde namelijk vrijdag heel fanatiek het duo-pentnoti effect wegwerken maar na twee uurtjes zonnen had ik in plaats van een mooie bruine gloed een knalrode kreeftkleur gekregen. Nu vormen mn zusjes en ik een prachtig kleuren-palet van rood, wit en bruin. Gister heb ik een erg leuk dagje gehad. ‘s Morgens had ik samen met een tilburgenaar, een huurder van mama's appartement, kookles van een Thais vrouwtje. Echt super was dat! Eerst uitgebreidt boodschapjes gedaan en toen de geheimen van de thaise keuken ontdekt. Dus pap, maak je borst maar nat, want als je komt maak ik de heerlijkste, en pittigste ‘tom yam kung' soep voor je klaar..!

Zaterdag avond, zie foto's, hadden we een ‘girls night out'. Met onze mooste jurkjes aan zijn we naar Hopf's afgereist. Het is een heerlijke italiaans restaurant waar ‘elke' avond een live optreden is van de eigenaar die tevens opera zanger is. Maar toen wij na een uur nog steeds geen noot hadden gehoord gingen we toch maar even navragen hoe laat ze zouden beginnen. De non-stop glimlachende serveerster zei; ‘Solly madame, toningt no have music', nja daar kon ik nog wel overheen komen, ik was er ook wel vaker geweest en wist daardoor wat ik mistte. Maar daarna werd er ineens mister Bean (met geluid..!) op alle tv schermen gedraaid. Mn zusjes zaten precies voor zo'n scherm dus daar had ik niets meer aan, en toen vlak daarna mn moeder ‘eventjes' ging kletsen met een bekende was mijn avond helemaal gemaakt...!!

Na dit heerlijke uiteten heb ik gister avond maar lekker zelf gekookt. Ik wilde al mijn nieuwe thaise recepten op mn zusjes uitproberen, maar helaas zijn zij naar 4 jaar het locale eten een beetje zat en stond ik uiteindelijk frietjes te bakken, ook lekker.

Nou verder heb ik, behalve alle teennagels uit dit huis rood lakken, niet zo veel gedaan.

Volgende week ga ik met mn zusjes, teminste als ze meewillen en de thaise soapseries kunnen missen, een paar daagjes naar Bangkok. Ik moet nog even iets leuks opzoeken om daar te gaan doen, want ze zijn er al een aantel keer geweest en hebben volgens hun, zo'n beetje alles wel gezien. We slapen dan, als het doorgaat, in een superluxe appartement van een vriendin van mn moeder in hartje bkk, echt top..!

Super bedankt trouwens vor alle reacties..! Echt leuk om te lezen! En ik geloof dat de acient ook wel erg geslaagd was, echt top joh. Dat mis ik hier wel hoor, lekker uitgaan enzo, de enige party die ik heb gehad de afgelopen week is het ‘spice girls feest' op mn zusjes kamer, maar dat was stiekem erg leuk...

Veel liefs uit een warm Thailand,

Xx Lidia

Reacties

Reacties

Maaike

Lieve lieve Lidia!
Hele mooie foto's heb je geplaats!
Ben blij dat je het leuk hebt met je zusjes en dat je zo je kind in je naar boven kan halen haha zoals de spice girl party!!!
Pff ik mis je wel hoor! Heb je mijn mailtje nog ontvangen over mijn Rome dagen met Valerio en met al mijn duizende vragen aan jou?
Dikke zoen en tot horens! Bijna weekend, Bijna thuis, Bijna bellen voor 2 cent naar Thailand!!! =)

Moira

Lidia schatje!
Wat fijn om weer een verhaal van je te lezen, ik mis je nu al zo erg! Ik hoop dat ik er een beetje aan gewend raak, maar ik vrees van niet! Wel leuk om te horen dat het (ondanks dat het misschien niet heel actief is) wel gezellig is daar. Ik ben echt benieuwd naar het land en naar je moeder en je zusjes, jammer dat ik het geld niet heb om je op te komen zoeken ;).. Ik wacht met smart op meer foto's en verhalen!
Kusjeeees

Kim

Liiiiii, echt superleuk om je verhaaltjes te lezen!! lijkt me heerlijk om even lekker niet zoveel te doen en je hebt nog een jaar de tijd om aan je kleurtje te werken, dus komt wel goed hoor met dat duo penotti effect!
heel jammer dat je er niet bij was bij ancient, was weer een mooi feestje, maar spicegirlnight klinkt ook niet verkeer hoor
Supeeer veel plezier de aankomende tijd en blijf verhaaltjes schrijven!!
Lieefs

Meiers Bilthoven

Oh Lidia,
Onze jongens Ocean World in de kelder van het Paragon Shopping Centre leuk, als tip voor bezoek met met zusjes aan Bkk,
groetjes, Mirjam

Pa

Hoi Li,
Ik verheug me nu al op de heerlijke thaise gerechten die je voor me gaat klaarmaken. Nu jij niet meer thuis bent is het eten er hier niet op vooruit gegaan. Gisteren ff snel twee boterhammen en een hele mozzarella onder de grill gelegd. Niet verkeerd maar haalt het toch niet bij jouw verfijnde kookkunst. Vanavond eet ik bij Swaas die gelukkig ook haar best doet iets lekkers voor me klaar te maken.
Tot over 4 weken en een dikke zoen voor jou en de zusjes.

Eveline

Hoi Lidia,

Prachtige reisverslagen van je. Ik hoef niet aan je te vragen of je het naar je zin hebt en heerlijk geniet. Dit is overduidelijk.

Eveline

Hoi Lidia,

Prachtige reisverslagen van je. Ik hoef niet aan je te vragen of je het naar je zin hebt en heerlijk geniet. Dit is overduidelijk. Ik ben zeer nieuwsgierig naar je toekomstige reisverhalen en foto's. Eens zullen wij, Harry en ik, Thailand ook bezoeken. Maar nu ga ik eerst genieten van al je verhalen. En....als je nog een overheerlijk Thais recept hebt voor me, nou...ik hou me aanbevolen.
Lieve groetjes en nog veel aangename en mooie tijden met je mama en je zusjes!

Eef xxx

kiki

wauw lie superleuk! ik ga je nu mailen want dat heb ik nog helemaal niet gedaan :$ kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!