Carlijntje op reis

Indonesie

Reacties

Reacties

riet turksma

jullie houden het aardig vol.En zo te zien in goede blakende gezondheid. Jammer da t5ik jullie heb gemist in Ban Amphur maar ik was even nar Nederland Het was daar berkoud...
Reis ze, Lieve groeten Riet turksma

finekevanderveen@hotmail.com

dag, ik ken je niet en jij mij niet! maar ik ben op zoek naar oud-collega en vriendin riet turksma en kan in deventer niets meer traceren. via google kwam ik hier terecht! zouden jullie me het e-mailadres en/of een tefefoonnummer kunnen geven? en woont ze tussen het reizen door nog in deventer? vriendelijke groet, fineke van der veen, den haag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!