Carlijntje op reis

De afgelopen twee weken met mn kleine zussie

Reacties

Reacties

Be

Hee schatties!!!!
Wat een geweldige foto's van jullie tweetjes!!! Echt super leuk leuk allemaal, enne, Carlijn ook lekker uitdagend hier!! Hihi! Hier is het heerlijk weer, zometeen lekker het terras op! En eind vd middag Annemarietje ophalen van het station! Heb er heel veel zin dat ze komende week lekker bij mij komt logeren. We zullen proberen om ook wat leuke foto's te maken en terug te sturen, al kan ik helaas geen exotische kiekjes beloven met witte standen..... Nou chicks, heel veel plezier nog samen!!! En veel foto's blijven maken!!
Xxx Be
EN de groetjes van Reinier!

annemarie ( je lieve zusje!)

hoi carlijn en lidia,
de foto's vindt ik ecgt heel leuk! ik zal ook wat foto's maken en dan op sturen. ik ga straks met be naar de markt en daar wat boodchapen kopen, want we moeten koken voor 2 mensen....ik ken ze niet maar goed. nou we spreken elkaar wel weer en tot mails!

dikke kus van mij!

Mirjam

Hoi Lidia en Carlijn,

Ik kan wel zien dat jullie je vermaken op het tropische eiland!! Super leuk al die foto's!

Ik moet nog een weekje werken en dan heb ik ook vakanite. Ik ga alvast een lekker eilandje uitzoeken samen met Don.

Ik wens jullie nog veel plezier samen en Be en Annemarie natuurlijk ook in Nederland!!!!

Lieve groetjes Don en Mirjam xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!